طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی وب سایت دستنویس بدون استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل cms وردپرس و جوملا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

طراحی سایت اگر هدفمند و با رعایت استاندارد های طراحی وب سایت می باشد می تواند تحول زیادی  در تجارت شما ایجاد نماید . البته هر وب سایتی نمی تواند شما را به هدف خود برساند :

مشخصات وب سایت ایده آل :

  1. نتایج برتر در موتور های جستجو
  2. کمترین حجم ممکن
  3. رعایت جدید ترین استاندرد های وب
  4. طراحی کاربر محور
  5. دامنه کوتاه و هدفمند
  6. انتخاب هاست مطمئن و پر سرعت
  7. استفاده از امکانات چند رسانه ای
  8. مدیریت آسان و سریع سایت
  9. دسترسی آسان کاربران به اطلاعات سایت
  10. طراحی گرافیکی مرتبط با موضوع سایت

همانطور که می دانید طراحی وب سایت شامل چند مرحله می باشد که در اینجا بصورت مختصر توضیحاتی را بیان می کنیم :

مرحله 1: انتخاب دامنه (Domain)

یکی از مهمترین مراحل طراحی سایت ، انتخاب دامنه سایت می باشد . دامنه سایت می بایست تا حد امکان کوتاه و ساده باشد تا براحتی در ذهن کاربر باقی بماند .  همچنین دامنه ها دارای پسوند های مختلفی مانند .com , .ir , .info  و ... می باشند که شما می بایست با در نظر گرفتن نوع و حوزه فعالیت بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

 

مرحله 2: انتخاب فضا (Host)

خرید هاست ارزان

یکی دیگر از مشخصات یک وب سایت خوب ، سرعت ، کیفیت ، دسترسی و مقدار فضای وب سایت خواهد بود. همچنین امکانات درخواستی شما رابطه مستقیم با انتخاب فضای وب سایت شما دارد . پس قبل از انتخاب میزبان خود ، کاملا از نیاز های خود را بیابید.

مرحله 3 : تعیین کردن امکانات وب سایت

شما می بایست قبل از شروع مراحل انجام طراحی وب سایت ، نیاز ها و امکانات مورد نیاز وب سایت خود را مطلع باشید . همچنین شما می توانید جهت آگاهی و مشاوره در رابطه با امکانات وب سایت خود با همکاران بخش فروش شرکت طراحی سایت ما مشورت نمایید .

مرحله 4 : طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی سایت شما همواره بیانگر شخصیت و نوع فعالیت سازمان شما می باشد . در طراحی گرافیکی سایت می بایست نکات مختلفی مانند رنگ سازمانی شما ، چگونگی ساختار وب سایت شما و ... در نظر گرفته شده باشد . همچنین شما می توانید ایده اولیه خود را با ما درمیان بگذارید تا طراحان این شرکت شما را در رسیدن به طرح نهایی راهنمایی کنند .شرکت طراحی سایت شرکتی

مرحله 5 : برنامه نویسی سایت

نسل جدید وب سایت ها بدلیل ارتباط مستقیم با کاربران و همچنین نیاز صاحب سایت به مدیریت محتوای سایت بر خلاف وب سایت های قدیمی نیاز به برنامه نویسی دارد . رعایت نکات و استاندارد های برنامه نویسی و همچنین انتخاب نوع زبان برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی وب سایت شما اهمیت ویژه ای دارد .

مرحله 6 : گذراندن مراحل آزمایشی وب سایت

وب سایت طراحی و برنامه نویسی شده همواره می بایست بعد از تکمیل به مدت چند روز ( تعداد روز های و زمان مراحل آزمایشی بستگی به وسعت پروژه خواهد داشت .)

در آخر نیز نوبت به سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است.

منبع

www.paydarsamane.comطراحی سایت حرفه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۱
محمد حسینی

سئو چیست ؟ الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده هستند و روز به روز هم در حال پیچیده شدن هستند،زیرا گوگل سعی دارد کیفیت بیشتری را به کاربران ارائه دهد.در ابتدا زمانی که موتورهای جستجو پدید امدند،افرادی بودند که حرفه شان این بود که رتبه وبسایت هارا ارتقا دهند که به آنها بازاریابان موتورهای جستجو میگفتند.این بازاریابان در ابتدا به راحتی میتوانستند راه هایی برای ارتقای رتبه وبسایتها پیدا کنند؛در برخی موارد این کار به سادگی قرار دادن چند قطعه کد در وبسایت بود که به آنها تگ کلمات کلیدی متا گفته میشد.این کدها به موتورهای جستجو میفهمانند که این صفحه مربوط به چه موضوعی است. مسئولان و مهندسان گوگل همواره برای اینکه کاربران اینترنت به نتایج مرتبط نزدیک تر باشند تلاش کرده اند تا از فریب خوردن مردم توسط برخی وبسایتها جلوگیری کنند. در گذشته الگوریتم های گوگل به ندرت تغییر میکردند.اگر وبسایتی به خاطر یک کلمه کلیدی در رتبه اول قرار میگرفت،تا زمانی که بروز رسانی وتغییر بعدی رخ بدهد،آن وبسایت در آن رتبه باقی میماند. این اتفاق تا زمانی که الگوریتم “کافئین” در سال۲۰۱۰ اجرایی شد ادامه داشت.از زمانی که کافئین رونمایی شد نتایج موتورهای جستجو به جای اینکه هر چند روز یکبار تغییر کند،روزی چندبار تغییر میکند.گوگل در سال بالای ۶۰۰ تغییر در الگوریتمهای خود انجام میدهد که حجم وسیعی از آن غیر علنی است و معرفی نمیشود.معمولا زمانی که تغییر بزرگی در موتورهای جستجو ایجاد میشود،گوگل برای آنها اسم میگذارد و آنرا معرفی هم میکند.در سرتاسر دنیا زمانی که این تغییرات بزرگ اعمال میشود متخصصین سئو با همیت فراوان به دنبال راه حلی میگردند تا بفهمند چگونه میشود وبسایت هارا براساس این الگوریتم بهینه تر کرد. حال به معرفی و توضیح این الگوریتمها میپردازیم؛در ابتدا ۳تا از بزرگترین تغییرات که در چند سال اخیر رخ داده است را شرح میدهیم.این الگوریتم ها را به اسم باغ وحش گوگل میشناسند که شامل حیوانات پاندا،پنگوئن و مرغ مگس خوار میباشند. 

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟ مخفف SEO

ابتدا الگوریتم کافئین را معرفی میکنیم: الگوریتم کافئین گوگل پیش از این سیستمی به نام ایندکس(Index ) داشت که هر وبسایت توسط Crawler (خزنده) گوگل بررسی میشود و هر وبسایت براساس کلمات کلیدی و برخی دیگر از المان ها در گوگل ثبت و دسته بندی میشوند،زمانی که فردی موضوعی را جستجو میکند براساس کلمات وارد شده توسط کاربر یکی از صفحات ایندکس و فهرست شده در اختیار او قرار میگیرد.این روش همانطور که در بالا گفته شد بسیار آهسته انجام میشد و به روز رسانی دسته ها و گروه ها زمان زیادی میبرد.زمانی که الگوریتم گوگل وارد شد این موضوع را حل کرد. الگوریتم کافئین را میتوان شکل ابتدایی از الگوریتم مرغ مگس خوار دانست که در ادامه آنرا بررسی خواهیم کرد.مرغ مگس خوار یکی از اهدافی که دارد افزایش سرعت نمایش نتایج جستجوست.الگوریتم کافئین دو خصلت مهم دارد که شامل:

  • سرعت بروز رسانی صفحات همانطور که در بالا گفته شد بسیار بالا رفته است و هزاران صفحه در یک ثانیه بروز میشوند و کاربران در هر لحظه به جدیدترین و اصطلاحا به آپدیت ترین صفحات دست پیدا میکنند.
  • سرعت بالای الگوریتم کافئین این امکان را میدهد که جست و جو در عمق کلمات و معنا در مقیاس های بزرگتری انجام شود.

الگوریتم پاندا پاندا برای اولین بار در فوریه سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد.هدف اصلی الگوریتم پاندا این است که سایتهای با کیفیت را در نتایج جستجو بالاتر نشان دهد و سایتهای ضعیف را به رتبه های پایین ببرد و یا حتی آنهارا حذف کند.اوایل تولد الگوریتم پاندا،اغلب سئو کاران تصور میکردند که این الگوریتم برای مقابله با بک لینک سازی های غیر طبیعی آمده است،که بعدها هدف الگوریتم پاندا که تنها  بررسی کیفیت وبسایت است برای همگان مشخص شد. سایتهای بسیار زیادی توسط الگوریتم پاندا به طور جدی تحت تاثیر قرار گرفته اند و نسبتا آسیب های جدی دیدند.پاندا اگر صفحه ای را ضغیف تشخیص دهد،امکان دارد که آن صفحه را به کلیحذف نکند ولی گوگل حتما امتیاز آنرا کاهش خواهد داد.هوشمندی پاندا به حدی است که میتواند فقط قسمتی از وبسایت برای مثال قسمت اخبار سایت را در صورت ضعیف بودن سلب امتیاز کند. اما با پرسش و بررسی چندین سوال و موضوع است که در هر بخش وبسایت به طور جداگانه میتوان دریافت که آیا محتوای وبسایت کیفیت لازم را دارد یا خیر: ۱٫اطلاعات درج شده در این صفحه معتبر هستند وصحت دارند؟ ۲٫این محتوا توسط فردی حرفه ای تولید شده است یا فردی که هیچ نوع سررشته ای از تولید محتوا ندارد؟ ۳٫محتوای وبسایت تکراری و از وبسایتهای دیگر کپی شده است یا زائد و شامل هرزنامه است؟ ۴٫مقالات داخل وبسایت نباید غلط املایی و نگارشی باشد. ۵٫اطلاعات نباید دروغین و شایعه باشد. ۶٫محتوای سایت واقعا برای کاربران مفید است و وی را جذب میکند یا تنها برای حضور موقتی کاربران و کسب رتبه طراحی شده است؟ ۷٫مقاله ها باید دارای محتوا و اطلاعات اصیل و بکر باشد. ۸٫محتوای داخل وبسایت ما توانایی رقابت با سایر وبسایت های مشابه را دارد؟ ۹٫محتوا باید حداقل توسط یک نفر دیگر کنترل شود تا کیفیت آن تایید گردد. ۱۰٫در مورد ارتباط موضوع با محتوا،آیا واقعا محتوای سایت ارتباط لازم با مواردی که کاربران جستجو خواهند کرد را دارد؟ ۱۱٫آیا مقاله  تعریف جامع و کاملی از موضوع دارد؟ ۱۲٫جذابیت محتوای وبسایت کاربر را جذب میکند؟ ۱۳٫کیفیت محتواها باید آنقدر بالا باشد که حتی انتظار داشت بتوان آنها را در روزنامه ها،کتابها و مجلات چاپ کرد. ۱۴٫وبسایت نباید مملوء از تبلیغات باشد و از موضوع اصلی خود دور شود و مخاطب را از هدف خود منحرف کند. و تعدادی سوال با این سبک که عیار محتویات وبسایت مارا مشخص خواهد کرد. پرسش های بالا معیارها و سوالات تعریف شده از طرف گوگل برای تعیین کیفیت نیستند اما میتوانند برای کمک به اعتلای محتوای سایت و اهمیت به بازدیدکننده به وبسایتها کمک قابل توجهی کند. تمرکز الگوریتم پاندا روی موارد زیر است که باید به منظور جلوگیری از جریمه شدن توسط این الگوریتم این اعمال را رعایت کنیم:

از محتوای ضعیف استفاده نکنید.صفحه و برگه ضعیف بدین معناست که بازدیدکننده مطلب ارزشمندی از محتوای آن برگه دریافت نکند.مواردی که محتوا را ضعیف میکند میزان و اندازه آن است و مورد دیگر ارزش پایین محتوا.البته به این معنی نیست که محتوا حتما باید چه تعداد کلمه را شامل شود اما بدیهی است که تعداد کلمات خیلی پایین و کم به هیچ وجه برای کاربران نمیتواند مفید باشد.طبیعی است که چند جمله حرف درهیچ جا حتی معرفی وبسایت به بازدیدکننده بکار آید!محتوا باید در عین بلند و کامل بودن،مفید هم باشد،نه صرفا به خاطر بلند بودن مطالب و فرار از دست پاندا با محتوای پوچ فقط متن را طولانی نگارش کنیم.یادمان باشد که الگوریتمهای گوگل باهوش تر از این هستند که با برخی روش ها بتوان آنهارا دور زد،ضمن اینکه آنها به سرعت بروزرسانی و دچار تحول میشوند و میتوانند برخی از اعمال که پیش از این باعث ارتقای رتبه سایت از راه غیراخلاقی میشدند،جریمه شوند. برای هر قسمت از وبسایت بهترین متن و مضمون خود را بنویسید.در گذشته اینطور بود که مشاوران بهینه سازی به صاحبان وبسایت میگفتند که محتوای وبسایت خود را روزانه بروز کنند تا بیشتر توسط گوگل دیده و ایندکس شوند،اما وقتی محتوای شما بی کیفیت باشد،نه تنها وقت خود را تلف کردید بلکه به دلیل بیشتر شدن مطالب بی کیفیت نمره منفی بیشتری از گوگل دریافت خواهید کرد. بهتر است برای تشخیص و کنترل کیفیت از چند نفر درخواست شود که در این امر شما را یاری کنند و نظر خود را بعنوان یک کاربر که وارد وبسایت شده بگویند.

سفارش طراحی سایت حرفه ای از شرکت طراحی سایت حرفه ای


محتوای تکراری و کپی شده چندین مورد در مضمون تکراری وبسایتها وجود دارد که از دید الگوریتم پاندا ضعیف تشخیص داده میشود: اولین مورد حجم زیاد مطالب کپی شده از وبسایتهای دیگر به داخل وبسایت خودمان است.فرض کنید یک مقاله را از سایت دیگر کپی کردید و در داخل سایت خود قرار داده اید.گوگل نسبتا خوب متوجه میشود که شما گرداورنده آن مقاله نیستید؛اگر از این دست مقاله ها که قبلا در سایت های دیگر موجود بوده،در سایت شما زیاد باشد،محبوبیت وبسایت از دید الگوریتم پاندا پایین می آید و در رتبه بندی وبسایت بسیار موثر است. مورد دیگر که الگوریتم پاندا آنرا مضمون تکراری تلقی میکند این است که شما یک وبسایت فروشگاهب دارید که در این وبسایت قصد دارید تعدادی محصول را به فروش برسانید.برای مثال محصول شما تیشرت است که در رنگها و مدلهای مختلف تولید شده است.شما نمیتوانید برای هر رنگ از لباس توضیح جداگانه بنویسید و اصولی و عقلانیست که یک توضیح برای هر مدل جداگانه بنویسید و برای هر رنگ از هر مدل اینکار را انجام ندهید چون اینکار بسیار بیهوده و غیرحرفه ایست.حال اگر وبسایت خود را طوری طراحی کنید که برای هر رنگ از هر مدل یک صفحه جدا در نظر بگیریدو توضیحات تقریبا یکسان برای هرکدام از صفحات داشته باشید،تعداد صفحات که اصلا نیاز به بودن آنها هم نیست بسیار زیاد میشود.درست آن است که یک صفحه برای هر مدل ایجاد شود و تمام رنگ بندی ها در همان صفحه قرار داده شود و یک توضیح یکتا برای آنها در همان صفحه نوشته شود.تعداد صفحات زیاد با محتوای مشابه هم باعث رویگردانی الگوریتم پاندا میشود. بهبود یافتن وبسایتها پس از آسیب رساندن پاندا به آنها: الگوریتم پاندا تقریبا به صورت ماهانه بروز میشود.در این بروزرسانی ها هم برخی شاخص ها ومعیارهای الگوریتم تغییر میکند و هم تمامی وبسایتها یکبار دیگر بررسی میشوند تا شایستگی آنها برای رتبه بندی بازهم مورد آزمایش قرار گیرد.این اتفاق یعنی اگر وبسایتی در رتبه خوبی قرار داشته باشد،امکان دارد اگر محتوای خود را ضعیف کند،تا چند ماه آینده کاهش رتبه داشته باشد و بالعکس میتواند یک فرصت باشد برای آن دسته از وبسایتهایی که به محتوای خود اهمیت نداده اند ویا محتوایی طبق توضیحات بالا ضعیف و کپی داشته اند.آنها میتوانند امیدوار باشند که با تغییر رویه،بتوانند رتبه خود را بهبود دهند.

الگوریتم پنگوئن پنگوئن در آوریل سال ۲۰۱۲ بوجود آمد.هدف پنگوئن کاهش اعتماد گوگل به وبسایتهایی است که از طریق ساخت بک لینک های غیرطبیعی و جعلی قصد فریب گوگل را دارند و خواهان استفاده از مزایای داشتن بک لینکهای زیاد میباشند.با اینکه تمرکز اصلی پنگوئن روی لینکهای غیرطبیعی است اما این الگوریتم روی کیفیت لینکها هم موظف است بررسی هایی انجام دهد. هر لینک مانند یک رای برای وبسایت است.اگر وبسایتی که لینک آنرا در صفحات خود قرار میدهید و یا بالعکس لینک خود را در صفحات آن وبسایت قرار میدهید معتبر و خوب باشد،برای سایت مفید است؛ اگر وبسایت کوچک،ضعیف و ناشناس باشد،امتیاز آن به اندازه امتیازی که برای تبادل با سایتهای معتبر است،یکسان نیست(پایینتر است).البته تعداد زیاد از این امتیازات کم که از سایتهای کوچک کسب میشود،بسیار اثرگذار است.البته باید دقت کرد که تبادل و ایجاد بک لینک در وبسایتها و وبلاگهایی که امتیاز منفی دارند و نزد گوگل از رتبه خوبی برخوردار نیستند نه تنها امتیاز ندارد بلکه میتواند امتیاز منفی در پی داشته باشد. چیز دیگری که برای این الگوریتم اهمیت دارد Anchor Textمیباشد.این لینکها در متون صفحه های مختلف به رنگی متفاوت از رنگ کل سطر وجود دارد و یا زیر آنها خط کشیده شده است.این لینک ها که به صورت عبارت کوتاهی هستند با کلیک بر روی آنها بازدیدکننده به صفحه دیگری که به متن مرتبط است،در همان وبسایت یا وبسایتی دیگر ارجاع داده میشود. این الگوریتم هم مانند الگوریتم پاندا بسیاری از فاکتورها و شاخص هایش برای بی کیفیت و اسپم تشخیص دادن لینکها،برای عموم مردم مجهول است اما مسئله ای که کاملا روشن میباشد این است که پنگوئن برای مقابله با لینکهای بی کیفیت به سایتهای ضعیف،لینکهای ساختگی،خریدن عمده لینک از سایتهایی که اینکار ار انجام میدهند و… مشغول به فعالیت است. بهبود یافتن وبسایتها پس از آسیب رساندن پنگوئن به آنها: این الگوریتم هم مانند الگوریتم پاندا به صورت دوره ای بروزرسانی میشود و سایتها را مورد بازبینی قرار میدهد؛هرچند که اجرا شدن دوره ای پنگوئن کمتر از پاندا صورت میگیرد،یعنی حتی ممکن است اجرا شدن،بازبینی و بروزرسانی آن یک سال هم طول بکشد،پس بهتر است که توسعه دهندگان وبسایت روی لینکهای غیرمجاز یا غیرطبیعی حساس تر باشند و بازبینی وبسایت خود را به دوره های بعدی موکول نکنند.لینکهای خریده شده،مبادله لینک بیش از حد و غیرطبیعی،استفاده از لینکسازهای خودکار و… مواردی هستند که باید اصلاح شوند. الگوریتم مرغ مگس خوار این پرنده عملکرد متفاوتی نسبت به پنگوئن و پاندا دارد.گوگل در سال سپتامبر ۲۰۱۳ اعلامیه خود را در مورد این الگوریتم اعلام کرد،البته مرغ مگس خوارحدود یک ماه پیش از این متولد شده بود.زمانی که مردم از این الگوریتم اطلاع پیدا کردند گمان میکردند که افت وبسایتشان بخاطر پدید آمدن این الگوریتم است،که البته پس از مدتی مشخص شد که تقریبا ۱هفته پس از اعلان عمومی مرغ مگس خوار،الگوریتم پنگوئن دچار یک بروزرسانی جامع شده بود و آن تغییر باعث شده بود که در اوایل معرفی مرغ مگس خوار یکسری از سایت ها با کاهش رتبه مواجه شوند. مرغ مگس خوار یک بازسازی کلی از گوگل است،اگر دقت داشته باشید متوجه میشوید که الگوریتم های پاندا و پنگوئن مانند یک افزونه مورد نیاز به وبسایت اضافه شدند.اگر گوگل را به یک موتور تشبیه کنیم پاندا و پنگوئن همانند دو قطعه فیلتر هوا و سوپاپ به این موتور افزوده شدند تا کارایی آنرا تکمیل کنند. اما مرغ مگس خوار مانند یک قطعه که بعدا به موتور اضافه شود نبود بلکه خود حکم تولید شدن یک موتور جدید را داشت.این موتور جدید مانند یک موتور توربو میماند که این نوع موتورها هم از فیلتر و سوپاپ استفاده میکنند اما کارایی و عملکرد آنها روی موتور جدید(الگوریتم مرغ مگس خوار) برای کاربران بسیار بهینه تر و بهتر است. حال به سراغ عملکرد این پرنده در جستجوهای گوگل میرویم.هدف اصلی این این الگوریتم درک بهتر گوگل از درخواستهای کاربران است.مرغ مگس خوار به تجزیه و تحلیل  درخواست های کاربران میپردازد.این تجزیه و تحلیل دقیقتر باعث میشود که گوگل نتایج دقیق تر و مرتبط تری به کاربران نمایش داده شود. همچنین این الگوریتم سرعت نمایش جستجو را افزایش داده است.این پرنده که بسیار کوچک است میتواند در حالت معمولی ۷۰ بار در ثانیه بال بزند!این اسم ازاینرو از اسم این پرنده اقتباس شده است که میتواند در عین سرعت بالا،موجودات ریز را با دقت بالا شکار کند.افزایش سرعت و نمایش بهتر نتایج دستاورد گوگل از مرغ مگس خوار است.

الگوریتم کبوتر این الگوریتم  که بر روی سئوی محلی تمرکز دارد به این صورت کار میکند که نتایج جستجو را براساس موقعیت جغرافیایی کاربر اینترنت به او نمایش میدهد.برای مثال اگر شخصی بخواهد به دنبال رستوران بگردد و در گوگل کلمه”سفارش غذا” را بزند،نتایجی که به او نمایش داده خواهد شد بر اساس وجود رستوران های ثبت شده در گوگل در موقعیت جغرافیایی اطراف کاربر اینترنت میباشد.این اتفاق به سرعت دستیابی کاربر به نتایج دلخواه خود و رونق کسب و کارها  و وبسایت های محلی کمک شایانی خواهد کرد.این الگوریتم روی نقشه گوگل هم تاثیر گذاشته است و فرآیند آنرا بسیار بهبود داده است. البته این الگوریتم در حال حاضر روی سایتهای انگلیسی زبان به مرحله اجرایی شدن رسید.پیشروی و رعایت اصول در راستای الگوریتم کبوتر شانس ورود کاربران محلی به وبسایترا بسیار زیاد افزایش می دهند.الگوریتم کبوتر به نام Pigeon Algorithm نیز میباشد.

الگوریتم PayDay Loan PayDay Loan در واقع مجموعه ای از بروزرسانی الگوریتمهاست که برای کمک به گوگل برای شناسایی و جریمه کردن وبسایتهایی که از تکنیکهای اسپم و هرزنامه ها استفاده میکنند(تکنیکهای Black Hat Seo ) تا رتبه وبسایت خود را براساس جستجوهایی خاص از کاربران بالا بیاورند. این الگوریتم که توسط گوگل ارائه شد،به منظور مقابله با وبسایتهایی بوجود آمد که در آنها از کلمات کلیدی پرکاربرد موتورهای جستجو اما نامربوط به موضوع وبسایت استفاده می شد.یعنی برای مثال کاربران کلمات کلیدی “آموزش زبان انگلیسی” را به وفور استفاده میکنند؛برخی وبسایت ها که به کلی ماهیت متفاوتی دارند از این کلمات پرکاربرد برای افزایش ورود کاربران اینترنت به وبسایت خود استفاده میکردند.زمانی که کاربران وارد وبسایت میشدند،با محتوایی کاملا متناقض با هدف جستجوی خود مواجه میشدند. گوگل برای اولین بارPayDay Loan را در ۱۱ژانویه سال ۲۰۱۳ و در همان سال ۳/۰% از جستجوهای گوگل در ایالات متحده آمریکا را تحت تاثیر قرار داده بود اما بیشترین تاثیر را در کشور ترکیه که جزء بیشترین آمار مطالب هرزنامه و وبسایتهای زرد را داراست  با ۴درصد تاثیر،بیشترین فایده را در این کشور داشت.

درباره طراحی سایت

الگوریتم Mobilegeddon این نام که توسط توسعه دهندگان وب روی این الگوریتم گذاشته شده است،آخرین آپدیت در آوریل۲۰۱۵ منتشر شد.مهمترین تاثیر این الگوریتم،افزایش اولویت در نمایش برای وبسایتهایی است که جلوه درست و بهتری روی تلفنهای همراه هوشمند و تبلت ها و دیگر دستگاه های موبایلی دارند.

الگوریتم AuthorityPage این الگوریتم به معنای میزان قدرت صفحات وبسایت میباشد.این الگوریتم مانند پیج رنک گوگل است که توسط وبسایتMoz.Com معرفی شده است.فاکتورهایی نظیر کیفیت محتوا،میزان لینک ورودی از سایتهای دیگر،تعداد بازدیدکننده،زمانی که بازدیدکنندگان در وبسایت میمانند معیار تعیین قدرت آن وبسایت است.

وب سایت معرفی اپلیکیشن

الگوریتم گورخر الگوریتم گورخرهم جزء الگوریتمهای بازدارنده و فیلترکننده گوگل است.وظیفه گورخر پاکسازی تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین از وبسایتهای فروشگاهی بی کیفیت و دروغین است.

 با افزایش خرید و فروشهای اینترنتی و علاقه زیاد مردم به این صنعت نوپا و سود خوب و ترافیک ورودی مناسب به این سبک از وبسایتها،برخی افراد وجود دارند که وبسایت خود را برای فروش اینترنتی بنا می نهند اما کیفیت بسیار پایینی دارد،و یا به دلیل جذب کاربر به درون سایت،فروشگاهی دروغین را تولید میکنند اما در واقع محصولی درکار نیست،که بالغ بر ۷۰درصد سایتهای فروشگاهب دروغین هستند. مواردی که باعث بهتر شدن سایتهای فروشگاهی میشود در پایین آورده شده است. ۱٫از محتوای خود به حد کافی بهره برداری کنید. در وبسایت باید مقالات و وبلاگ های مفید وجود داشته باشد.روی توضیح محصولات وقت بگذارید و روی آن تمرکز کنید.به اندازه کافی جزئیات محصولات را بنویسید،همچنین به کاربران امکان به اشتراک گذاری محصول با دیگران و یا ثبت نظراتشان را بدهید.و حواستان باشد که اگر انواع مختلفی از محصولات یکسان دارید،توضیح یکسان برای تمامی آنها ننویسید چون جریمه خواهید شد.(الگوریتم پاندا و محتوای تکراری که در بالا توضیح داده شده است). ۲٫طراحی مناسب و دسترسی راحت در وبسایت را اولویت قرار دهید. وبسایت زیبا و در عین حال کاربردی که کاربر به راحتی بتواند در آن با کمترین زمان به محصولی که دنبال آن است دست یابد،مهمترین مورد در فروشگاه اینترنتی است. همچنین فروشگاه اینترنتی باید از طراحی رسپانسیو(Responsive ) بهره مند باشند. ۳٫یک موتور قدرتمند مقایسه ی محصولات داشته باشید. یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای مهم و محبوب نزد الگوریتم گورخر گوگل این گزینه میباشد.وبسایتهای فروشگاهی باید شرایطی را درنظر بگیرند تا مشتریان بتوانند محصولات را با هم مقایسه کنند و پس از آن تصمیم به خرید بگیرند. ۴٫به محصولات،ویدئو اضافه کنید. برای محصولات خود ویدئوهای مرتبط برای معرفی یا افزایش جذابیت آن در نظر بگیرید.گاهی اوقات افراد با عکس و توضیح محصول تمایلی به خرید محصول پیدا نمیکنند. ۵٫چت و پشتیبانی آنلاین داشته باشید. ۶٫به سرعت بارگذاری صفحات فروشگاه خود اهمیت بدهید. با رعایت این موارد به طور اختصاصی و در نظر گرفتن موارد عمومی که رعایت آنها در تمامی وبسایتها برای افزایش رتبه مشترک است،باعث میشود این الگوریتم به وبسایت فروشگاهی دید مثبتی داشته باشد.

منبع


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۹:۰۴
محمد حسینی

با وجود کیوسک سفارش غذا یا سلف اردر (Self Order) دیگر نیازی به حضور فیزیکی گارسون جهت دریافت سفارش در رستوران ها، فست فودهای شلوغ از مشتریان نیست. دیگر نیاز به استفاده از منو های کاغذی نیست.با وجود کیوسک سفارش غذا یا سلف اردر دیگر زمان انتخاب مشتری از روی اسم غذا به سر رسیده  است.
با کیوسک سفارش غذا یا سلف اردر مشتری می تواند غذا را با کیفیت خوب ببیند و از مواد تشکیل دهنده آن مطلع شود. براحتی مبلغ سفارش خود را پرداخت نماید و در سریعترین زمان ممکن سرویس مورد نظر خود را دریافت نماید.

[caption id="attachment_1193" align="alignnone" width="1200"]کیوسک سفارش غذا کیوسک سفارش غذا[/caption]

کیوسک سفارش گیر خودکار با نمایش عکس های با کیفیت غذاهای رستوران  و اطلاع رسانی دقیق از مواد تشکیل دهنده غذا، به مشتری این امکان را می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و نسبت به آن رستوران حس اعتماد نماید. مشتری پس از انتخاب غذای مورد نظرش با استفاده از سیستم پرداخت با کارت بانکی ( کارتخوان ) کیوسک سفارشگیر، مبلغ سفارش را در کوتاهترین زمان پرداخت نموده و از دستگاه، فاکتور فروش دریافت می نماید. به محض انجام امور پرداخت، سفارش در سرور مرکزی ثبت شده و اطلاعات سفارش برای آشپزخانه ارسال می شود. در صورت درج شماره تماس، در هنگام سفارشگیری توسط مشتری، در کیوسک سفارشگیر، آماده شدن سفارش توسط پیامک به مشتری اطلاع رسانی می شود.

[caption id="attachment_1194" align="alignnone" width="1200"]کیوسک سفارش غذا کیوسک سفارش غذا[/caption]

در ذیل برخی از محاسن سامانه کیوسک سفارشگیر یا همان دستگاه سفارش گیر غذا ذکر شده است:

- نمایش منوی رستوران با عکس های جذاب غذاها با کیفیت بسیار بالا

- استفاده از نمایشگر با صفحه تاچ اسکرین خازنی

کیوسک سفارش غذا

- افزایش اطلاع رسانی به مشتریان در مورد مواد تشکیل دهنده غذاها

- قابلیت تغییر نمایشگر و صفحه تاچ به دلخواه خریدار در اندازه های 10.1 و 7 اینچی

[caption id="attachment_1196" align="alignnone" width="1200"]کیوسک سفارش غذا کیوسک سفارش غذا[/caption]

- کاهش هزینه ها با کاهش استفاده از نیروی انسانی

- کاهش مدت زمان آماده سازی غذای سفارش داده شده

[caption id="attachment_1197" align="alignnone" width="1200"]کیوسک سفارش غذا کیوسک سفارش غذا[/caption]

- جلوگیری از ایجاد صف پای صندوق فروش و نارضایتی مشتری

- کاهش مدت زمان انتظار مشتری

 

[caption id="attachment_1198" align="alignnone" width="1203"]کیوسک سفارش غذا - افزایش رضایتمندی مشتری
- اطلاع رسانی به مشتری در زمان آماده شدن سفارش از طریق پیامک[/caption]

قیمت کیوسک سفارشگیر غذا :

فروش کیوسک سفارشگیر غذا هنوز در سطح عمده ای صورت نگرفته ولی شرکتهایی هستند که کار فروش کیوسک سفارشگیر غذا را انجام میدهند و تعداد آنها نیز محدود است.

قیمت کیوسک سفارش گیر 

فروش کیوسک سفارشگیر غذا :

اگر قصد خرید کیوسک سفارش گیر غذا را برای رستوران خود دارید با شرکت سام تدبیر نماینده انحصاری محصولات ZEC تماس بگیرید یا برای استعلام قیمت و مشاهده مشخصات کیوسک سفارشگیر غذا به لینک کیوسک ZEC مراجعه فرمایید.

لیست قیمت و مشخصات کیوسک سفارش غذای ZEC

فیلم کیوسک سفارشگیر غذا :

در اینجا یک ویدیو از نحوه کارکرد این کیوسک سفارش گیر غذا یا سلف اردر گذاشتیم که شما را دعوت به دیدن این ویدیو مینماییم:

 

 

از اینکه این مقاله را مطالعه فرمودید از شما سپاسگزاریم. لطفا با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در ارائه بهتر مطالب پایدار بلاگ یاری فرمایید.

کیوسک سفارش غذا یا سلف اردر Self Order

تاریخ انتشار : بیست و چهارم اسفند 1398
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۶
محمد حسینی

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان یکی از خدمات گروه رنگین وب می باشد ، به گونه ای که با کمترین هزینه می توانید فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید.

چنانچه تاکنون طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان را با رنگین وب تجربه نکرده اید ، پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای ما را مشاهده و بررسی نمایید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 

با توجه به گسترش روز افزون کاربران اینترنت در سطح کشور ، تجارت الکترونیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به طبع آن بازارهای جدیدی در فضای مجازی ایجاد شده است.

با افزایش کاربران اینترنت ، شرکت ها و مشاغل جهت افزایش رونق کسب و کار خود به طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان روی آورده اند.

یکی از انواع وب سایت که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان است.

امروزه به دلیل وجود مشغله های فراوان ، وجود ترافیک و آسانی خرید اینترنتی ، بسیاری از افراد به جای مراجعه حضوری به فروشگاه ها ترجیح می دهند کالاهای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کرده و از طریق اینترنت خریداری نمایند.

سئو چیست و چه کاربردی دارد

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان با امکانات حرفه ای

در بازار امروز طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان یکی از مسائل حیاتی برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار می باشد. شما باید با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان سهمی از بازار را در این زمینه به خود اختصاص دهید.

اگر می خواهید با کمترین هزینه فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، از طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ما استفاده نمایید

 طراحی وب سایت

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان چیست ؟

یکی از اهداف بسیار مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، افزایش فروش و همچنین فروش به تمامی شهر های ایران می باشد.

  • معرفی کامل محصولات و خدمات
  • فروش محصولات و خدمات از طریق اینترنت
  • تجارت سود آور با هزینه ای اندک
  • یافتن کاربران و مشتریان جدید از طریق موتورهای جستجوگر نظیر گوگل ، یاهو و …
  • فروش بدون محدودیت مکانی
  • فروش در سراسر ایران
  • معرفی محصولات با قابلیت درج تصویر ، فیلم و صوت
  • کاهش نیروی انسانی و هزینه ها
  • طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان به صورت واکنش گرا :

به دلیل افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها در زندگی روزمره و تجارت ، درصد قابل توجهی از جستجو ها و وب گردی ها از طریق تلفن های همراه می باشد بنابراین لازم می باشد طراحی سایت فروشگاه شما به نحوی انجام شود که قابلیت نمایش استاندارد در صفحه نمایش با اندازه های مختلف را داشته باشد که در اصلاح واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می شود.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان با رعایت اصول سئو و بهینه سازی :

ما علاوه بر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بر اساس آخرین اصول و استاندارد های برنامه نویسی ، بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو را انجام می دهیم تا در موتور های جستجو رتبه مناسبی بدست آورید.

کسب رتبه بهتر در موتور های جستجو باعث افزایش بازدید کننده های وب سایت شما و پیشی گرفتن از رقبا می شود.

 خرید هاست ارزان

مزایای فروش اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان :

جستجو و یافتن خدمات و محصولات از طریق اینترنت بسیار راحت می باشد به همین دلیل اکثریت مشتریان ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری ، کالا و محصولات مورد نیاز را از طریق اینترنت سفارش دهند.

وب سایت همانند یک ویترین 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی و مکانی برای محصولات و حدامت شما می باشد.

همچنین وب سایت شما نقش کاتالوگ را برای محصولات و خدمات شما دارد با این تفاوت که در کاتالوگ های چاپی فقط می توان متن و تصویر قرار داد اما در وب سایت می توان علاوه بر متن و تصویر از صوت ، فیلم و انیمیشن استفاده نمود.

 

  • حذف واسطه های خرید و فروش در بازار
  • پرداخت آنلاین بدون دردسر
  • فروش به صورت 24 ساعته
  • کاهش هزینه های بازاریابی و نیروی انسانی
  • خرید آسان بدون مراجعه حضوری
  • ارائه خدمات و محصولات به خارج از شهر و استان
  • عدم نیاز به دفتر و انبار
  • ارتباط بهتر و سریعتر با مشتریان
  • پشتیبانی راحت تر و بهتر مشتریان
  • فعالیت بدون محدوده جغرافیایی
  • جذب کاربران و مشتریان جدید از طریق موتور های جستجو
  • درج متن ، تصویر ، فیلم و انیمیشن برای محصولات
  • فروش به صورت 24 ساعته
  • امکان مقایسه محصولات
  • و …

 

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان توسط رنگین وب :

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی وطراحی سایت ارزان ، کلیه امکانات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی را برای شما طراحی و پیاده سازی می نماییم تا شما بتوانید فروشگاه  کامل و حرفه ای داشته باشید.

 

جهت استعلام قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۱
محمد حسینی

امنیت اپلیکیشن های اندرویدی موبایل یکی از مسائل مهم است. که هر شخصی که از دستگاه های اندروید استفاده می کند می بایست بداند و به کار ببندد.
امنیت اپلیکیشن های اندرویدی موبایل توسط شرکت گوگل بررسی شده . این شرکت تولید کننده سیستم عامل اندروید است. وی در زمینه امنیت اپلیکیشن موبایل، راه کارهایی را ارائه کرده. که آموزش امنیت اپلیکیشن موبایل را در اختیار کاربران گرامی می گذاریم.

بیدونت چیست؟

بیدونت ترکیبی از هیجان رقابت برای پیروزی و یک خرید سرگرم کننده با قیمت پایینه که با ورود به اون می تونید در حراجی های متنوع شرکت کنید و کالاهای مورد نظرتون رو با قیمت هایی پایین حتی تا ۹۹ درصد تخفیف بخرید.
بیدونت با فراهم آوردن طیف گسترده ای از کالاهای نو و با گارانتی اصل از معتبرترین و با کیفیت ترین برندها، سعی می کنه تا به سلیقه همه اقشار و گروه های جامعه احترام بگذاره و شرایط حضور شما رو در یک رقابت سالم و پر هیجان ایجاد کنه.(منبع از سایت رسمی بیدونت)

بررسی امنیت اپلیکیشن بیدونت حراج آنلاین

نکات مهم قبل از نصب اپلیکیشن بیدونت حراج آنلاین:
هنگام نصب هر برنامه ای جند نکته باید بررسی گردد که بیدونت هم مستثنی از این قاعده نیست.

۱- آیا آن اپ در google play هست یا خیر؟ اگر نیست اصلا آن برنامه را نصب نکنید. زیرا مورد تایید گوگل نیست . ممکن است مشکل ساز باشد.

برای این مورد باید بگوییماپلیکیشن بیدونت در گوگل پلی موجود می باشد پس در این آیتم امتیاز مثبت را کسب می کند. در تصویر زیر ببینید که وارد گوگل پلی می شویم و نسخه اندروید بیدونت را می توانیم اینجا دانلود کنیم.

بیدونت در گوگل پلی اندروید
بیدونت در گوگل پلی اندروید

با زدن روی تصویر بیدونت در گوگل پلی (تصویر بالا) حالا می توانیم دانلود بیدونت را شروع کنید. اینجا ما لینک دانلود بیدونت از گوگل پلی را گذاشتیم.بیدونت دانلود

دانلود بیدونت
دانلود بیدونت

دانلود اپلیکیشن بیدونت

دانلود اپلیکیشن بیدونت در گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن بیدونت نسخه ios برای آیفون اپل

دانلود اپلیکیشن بیدونت از وب سایت بیدونت نسخه اندروید

۲- نام سازنده آن را چک کنید. شرکتهای معروف مثل گوگل، فیسبوک، تویتر و … دارای لوگو و نام هستند. حتما نام سازنده را چک کنید.

اپلیکیشن بیدونت یک وب سایت دارد که آدرس سایت بیدونت www.bidonet.com می باشد ولی در وب سایت بیدونت هیچ آدرس و نام و مشخصات و تلفنی در دسترس نمی باشد و همینطور داخل اپلیکیشن بیدونت نیز هیچ نام و نشانی از سازندگان بیدونتیا اسم شرکتی و تلفنی نیست و تنها یک وب سایت از بیدونتوجود دارد. در وب سایت بیدونت هم هیچ لینک تماس با ما و نام نشان فعال وجود ندارد.

پس در این مورد درباره امنیتاپلیکیشن بیدونت صدق نمی کند و بیدونت امتیاز منفی از این آیتم کسب می کند.

وب سایت بیدونت
وب سایت بیدونت

۳- همیشه توضیحات اپیلیکیشن را مطالعه کنید. اطلاعاتی مثل ورژن اپلیکیشن و نظرات و … .

نظرات برخی کاربران درباره بیدونت در گوگل پلی:

امیر میرمحمدی از اپلیکیشن بیدونت اینطور نوشته: نصب نکنید آقا وقتی قیمت یه چیزی به سقف حراجش میرسه تا صبح قیامت باید بن خرج کنی بعدش به خودت میان میبینی پول کالا مورد نظرت بن خرج کردی گول این چرت هارو نخورید.

گوگل یوزر درباره بیدونتنوشته:  برنامه خوبیه فقط دوتا ایراد داره یکی اینکه قیمت ها خیلی کم به کم بالا میره اگه ۵۰۰ تومانش کنید بهتره دوما سقف برای حراجی قرار ندین تا فرد تا جایی که توان داره قیمت بگه این دوتا رو اصلاح کنید باتشکر احسان.

نظرات درباره بیدونت
نظرات درباره بیدونت

 

نظرات برخی کاربران درباره بیدونت در وب سایت پایدار نیوز:

هانی درباره اپلیکیشن حراج اینترنتی بیدونت: 

خیلی واضح ست برای مثال ی سکه گذاشتن با سقف حراج دو میلیون تومن به فرض که ملت از پایه شروع کنن و قیمت به ۲ میلیون تومن برسونن داریم :
۲۰۰۰۰۰۰/۲۵=۸۰۰۰۰
ینی برای دو میلیون مبلغ درون برنامه ای ۸۰ هزار بید بن نیاز
۸۰۰۰۰/۱۰۰=۸۰۰
در این صورت ۸۰۰ بسته صد تایی بید بن خواهیم داشت ک اگه ضربدر قیمت بسته صد تایی ک ۲۹۰۰۰ تومن هست کنیم میشه ۲۳۲۰۰۰۰۰
در واقع دارن اعتبار درون برنامه ای رو بیش از ده برابر قیمت میفروشن به کاربر ک باید با پول واقعی پرداخت کنه
خب دیگه وقتی ۲۴ میلیون سود میکنه چرا ۲ تومن برای برنده حراج خرج نکنه
حالا بفرض که سکه تا ی میلیونم بره بالا باز هم نصف این مبلغ رو سود میکنه
حالا کاربرا میگن موفق به خرید نمیشن این هم ممکن ولی من اگه جای صاحب شرکت بود خیلی راحت کالای برنده رو تقدیمش میکردم تا بیشتر کسب و کارم جا بیفته
و نکته قابل تامل دیگه اینکه وقتی میخوای بید بن بخری با بروزر خود بیدونت داخل برنامه صفحه پرداخت باز میشه که نوار ادرس نمیشه دید یا حداقل من نتونستم ببینم که خب قاعدتا امن نیس و کاربر نمیتونه امنیت صفحه رو چک کنه و مطمعن باشه ک صفحه پرداخت امن هست و یک درگاه رسمی پرداخت یا فیک و تله ست برای بدست اوردن اطلاعات بانکی کاربر

احسان از بیدونت یک کلاه برنده شده: 

من ثبت نام کردم و یک کالاهم برنده شدم.
اما هنوز بامن تماس نگرفتن. هیچ راه تماسی هم نیست. اگر اطلاع دادن ویا کالا بدستم برسه حتما اطلاع میدم.

نظرات درباره بیدونت
نظرات درباره بیدونت

نظرات برخی کاربران درباره بیدونت در وب سایت آتی تک:

نظر رضاییان درباره دانلود بیدونت: 

بیدونت اگه واقعی کار کنه و حراج رقابتی داشته باشه همه راضی هستن و یه پولی میره توی جیب شرکت، میشه مگه؟ خیلی جالبه بخدا.

افسانه هم بیدونت رو اینطور تفسیر می کنه: 

دقیقا همون کلاه برداری ینی واقعا مگه کسی اندازه مگس عقل تو سرش نباشه همچین چیزیو نفهمه و به عنوان همون حراجی بهش نگاه کنه الانم که فاتحه مفت واسه کسی نمیفرستن کمک به هموتن کجا بود به قول خاله قزی جیب مارو نزنن حراج پیشکش.

نظرات درباره بیدونت از سایت آتی تک
نظرات درباره بیدونت از سایت آتی تک

نظرات برخی کاربران درباره بیدونت در وب سایت اپ آنالیز:

کاربر ناشناسی درباره برنامه حراج اینترنتی بیدونت :

یعنی اگر یه کالا ١٠٠٠٠٠٠٠٠ باشه باید ۴٠٠٠ بیدبن مصرف بشه، خیلی مسخرس٫

 

ابزار Google Play Protect: قبل از نصب اپلیکیشن بیدونت، گزینه app scan را بزنید و امنیت را چک کنید.

ابزار Google Play Protect چیست و چه کاربردی دارد؟
از گزینه Google Play Protect در برابر برنامه های مضر محافظت کنید. سایت گوگل را همه ما میشناسیم .Google Play Protect به شما کمک می کند که دستگاه خود را ایمن نگه دارید.

قبل از نصب اپلیکیشن، گزینه app scan را بزنید.

امنیت را چک کنید.

این گزینه دستگاه را بررسی می کند.

برنامه های مضر را بدافزار می نامند. پس از بررسی برنامه ای خطرناک و نا امن را پیدا می کند و آن را بلافاصله از روی دستگاه حذف می کند.

Google Play Protect چگونه کار می کند؟

Google Play Protect برنامه هایی دانلود شده را بررسی می کند. این دستگاه به صورت دوره ای دستگاه شما را اسکن می کند. اگر یک برنامه مضر پیدا کند، برنامه را از اجرا خارج می کند. همچنین ممکن است:
به شما اطلاع می دهد یک برنامه مضر وجود دارد. یک اطلاعیه برای شما می فرستد. که می توانید آن برنامه را حذف کنید.
یا گزینه خودکار را می توانید فعال کنید. که اگر یک برنامه مضر پیدا شد، خودکار حذفش کند.

نرم افزارهای شخص ثالث مخربی وجود دارد. گوگل برای حفاظت در برابر آنها ممکن است از طریق Google Play آنها را شناسایی کند. یا از طریق سایر منابع، اطلاعات شبکه و os آنها را دریافت کند. در چنین حالتی یک هشدار از گوگل دریافت می کنید. که نشان می دهد آن برنامه یا نشانی اینترنتی ناامن است. برنامه یا نشانی اینترنتی ممکن است توسط گوگل حذف شده یا مسدود شود. شما می توانید برخی از این گزینه ها را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید. اما گوگل همچنان به دریافت اطلاعات در مورد برنامه های نصب شده Google Play ادامه دهد. گوگل پلی همیشه این مورد را خودکار چک می کند.

آموزش تست امنیت اپلیکیشن بیدونت
وضعیت امنیتی اپلیکیشن بیدونت

شما می توانید وضعیت Google Play Protect را در دستگاه خود بررسی کنید:
برنامه Google Play Store را باز کنید.
از بخش منو، گزینه app scan را بزنید . تا وضعیت امنیتی دستگاه را بررسی شود.
گزینه Google Play Protect را فعال کنید.
Google Play Protect به طور پیش فرض فعال است. اما می توانید آن را خاموش کنید. توصیه می کنیم همیشه Google Play Protect را فعال نگه دارید.
گزینه خاموش کردن یا بازگرداندن Google Play را خاموش کنید.
برنامه Google Play Store را اجرا کنید.
وارد منو شوید . گزینه off یا on اسکن دستگاه را انجام دهید.
بهبود تشخیص برنامه های خطرناک و مضر:
اگر تصمیم به نصب برنامه ها از “منابع ناشناخته” داشته باشید.

Google Play Protect آنها را 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۷ ، ۰۵:۲۶
محمد حسینی