طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی وب سایت دستنویس بدون استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل cms وردپرس و جوملا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی اپلیکیشن پولیک

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴ ب.ظ
پولیکچند وقتی هست که کانال GEM تبلغ اپلیکیشنی با نامپولیک رو میکنه، حس کردم یه جای این تبلیغ مشکل داره، روی اینترنت سرچ کردم و چند تجربه رو خوندم، متن زیر یکی از تجارب است:
من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و اگر به صورت کوتاه جوابتون رو بخواین پولیک کلاهبرداری هست و پیشنهاد نمی‌کنم نصب کنید. قبل از اینکه بتونید از این اپ پولیک استفاده کنید ازتون می‌خواد که ۳۹٬۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید و توضیح درستی هم درباره دلیلش و اینکه چطور می‌شه پول در آورد در این مرحله داده نشده.

وقتی که وارد اپ پولیک می‌شید به شما چند روش مختلف جهت پول در آوردن معرفی میشه که اینجا نام می‌برم:

فروش کالا: که در ازای اینکه دوستاتون یه کالا رو بخرن پورسانت دریافت می‌کنید. تمام کالاها در پولیک چندین برابر قیمت جاهای دیگه هست و بنابراین خیلی خیلی احتمالش کمه کسی از شما چیزی بخره.
فروش خدمات بیمه:‌ مثل بیمه آتش‌سوزی و... که باز هم کار خیلی سختی هست و همه دم در خونشون چندین بیمه‌فروشی دارن و به اونا که جای فیزیکی دارن اعتماد بیشتری دارن.
کلیک کردن روی تبلیغات در پولیک : تقریبا تنها راه منطقی پول در آوردن از اپ پولیک  همین راه هست که اولا کار درستی نیست، چون اون تبلیغ‌کننده‌ها دارن پول میدن که واقعا یک کاربر واقعی جذب کنن و از طرفی به ازای هر کلیک فقط ۱ تومان پول میده. فرض کنید خیلی سریع هستید و دقیقه‌ای ۵ تا تبلیغ کلیک کنید. میشه ساعتی ۳۰۰ تومان، و اگر در روز ۱۲ ساعت کار کنید، میشه روزی ۳۶۰۰ تومان. همینکار رو برای یک ماه (۱۲ ساعت در روز) ادامه بدید ۱۰۸٬۰۰۰ تومان در ماه درآمد خواهید داشت! که فکر نکنم برای ۱۲ ساعت در روز وقت صرف کردن مبلغ قابل توجهی باشه.

از طرف دیگه این مورد که می‌گه با پرداخت ۳۹٬۰۰۰ تومان بیمه حوادث خواهید داشت هم هیچ مدرکی به شما داده نمی‌شه و مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی بیمه هست و از اون هم حتی مطمئن نیستم.

مورد بعدی اینکه وقتی شروع کردم به تست برنامه وقتی پولم به ۲۵٬۰۰۰ تومان رسید خواستم برداشت کنم، چندین بار سعی کردم بر دارم و با مشکل روبرو شدم. بعد هم فهمیدم برای اینکه کیف پول پولیک بتونه فعال بمونه باید حداقل ۱۰٬۰۰۰ تومان ته حسابتون باشه. کلا فکر نکنم ارزش زمان شما رو داشته باشه و اگر این زمان رو روی هر کار دیگه‌ای بگذارید بیشتر می‌تونید درآمد داشته باشید.
برای دانلود پولیک روی دانلود پولیک کلیک کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی