طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت

با طراحی سایت فروشگاهی شعبه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

طراحی وب سایت دستنویس بدون استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل cms وردپرس و جوملا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


اپلیکیشن پولیک یک اپلیکیشن کاربردی در حوزه کسب و کار اینترنتیه که در یک محیط کاربری ساده خدماتی را به کاربرانش ارائه میده که از این طریق کاربران به میزان زمانی که صرف کار میکنند می توانند درآمد کسب کنند.

همانطور که در تیزر تبلیغاتی پولیک مشاهده کردید طراحان اپلیکیشن پولیک، تبلیغات تلویزیونی و آن هم از نوع تبلیغ سریالی را انتخاب کرده اند و برای مخاطب خود نحوه درآمد زایی و یک معرفی اجمالی از اپلیکیشن پولیک را نمایش می دهند که این هم روش تبلیغاتیه که از طریق تبلیغات سریالی و پیوسته صورت میگیره که در بالا بعنوان اولین روش اشاره کردیم.
سازندگان اپلیکیشن پولیک به منظور جذب مشتری، مازاد بر امکاناتی که در اپلیکیشن برای کسب درآمد در نظر گرفتند، خدمات رایگانی رو هم برای کاربرانش در نظر گرفته که به عنوان هدیه به کاربرانی که در پولیک ثبت نام می کنند ارائه میدن که از جمله این خدمات صدور بیمه حوادث رایگان با پوشش ده میلیون تومان خسارت می باشد که برای آسودگی خیال کاربران اعلام کردند که پس از ثبت نام و صدور بیمه نامه می توان جهت صحت این امر از طریق شماره ۰۲۱۸۱۹۴۲ مربوط به بیمه رازی استعلام کرد البته اینطور که درکانال تلگرامی پولیک خواندیم سامانه استعلام بیمه نیز تا ماه آینده راه اندازی خواهد شد که این همون روش تبلیغاتی از طریق دادن جوایز و یا طرح های تشویقی و تخفیفی هست که در بالا بعنواندومین روش اشاره کردیم.

اپلیکیشن پولیک بخشی را درون اپ خود در نظر گرفته که شما میتوانید با عنوان مهمان، قبل از پرداخت هزینه با اپلیکیشن کار کنید و قسمت های مختلف آنرا از نزدیک مشاهده نمایید که این هم روش تبلیغاتی دیگریه که از طریق ارائه برخی از قسمت های اپلیکیشن به صورت رایگان هست که در بالا بعنوان سومین روشاشاره کردیم.

البته اگر بخواهیم از معایب پولیک بگیم

  1. شتیبانیشون ضعیف عمل کرده
  2. سرورهاشون رو قوی انتخاب نکردند: در ابتدا که خیلی ضعیف بود و سرعت باز کردن تبلیغات فوق العاده پایین بود که بعد از سه هفته گویا سرورهاشون  رو ارتقا دادن ولی هنوز هم میتونه بهتر بشه ما با تماسی که با پشتیبانی برقرار کردیم اینطور گفتند که پیش بینی انقدر استقبال رو نکرده بودند و در حال ارتقای سرورهستند.
  3. در وب سایت پولیک آموزش جامعی وجود ندارد: معمولا استارت آپی که نو پاست و شروع به تبلیغات میکند باید وب سایتش آموزشی از کار با اپلیکیشن یا نحوه درآمدزایی قرار دهند. ما  علت نبود آموزشی جامع در سایت پولیک را از پشتیبانی سوال کردیم و در جواب گفتند قبل از کامل شدن سایت و ساخت فایل های آموزشی، بنا به دلایلی در شرایطی بودند که زودتر از برنامه ریزی شون شروع کردند و بدلیل استقبال زیاد فرصت رسیدن به این امور را نکردند، البته به ما وعده دادند که تا آخر این ماه وب سایت جدید پولیک بالا میاد و توضیحات کامل و شفاف درون وب سایت خواهد داشت و همچنین چت آنلاین برای پشتیبانی بهتر. حالا باید دید آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟

واین رو هم بگم که کاری که سازندگان پولیک کردند یک کار نو و مدرن است که در خیلی از کشورهای پیشرفته مرسومه ولی زیرکی ای که پولیکی ها داشتند اینه که بعنوان اولین کسب و کار این شکلی وارد شدند، اون هم در دورانی که وضعیت بد اقتصادی داره فشار بالایی به مردم ایران وارد میکنه و کسب درآمد خیلی خیلی سخت شده. ما که بخیل نیستیم هر چقدر هم سود میکنند نوش جونشون چون زحمتشو کشیدند.

در مقاله بعدی که منتشر میکنیم آموزش کامل کار با اپلیکیشن پولیک رو براتون میزاریم که از لحظه نصب تا کسب درآمد رو به صورت تصویری مشاهده کنید. بریم ببینیم چقدر میتونیم پول دراریم. ببینیم ادعای سازندگان پولیک مبنی بر اینکه با پرداخت ۳۹،۰۰۰ تومان میتونیم درآمد قابل توجهی در روز کسب کنیم درسته یا نه؟


در اینجا از طریق طراحی سایت منبع درآمد دوم داشته باشید.

جهت کسب درآمد برای کسانی که عاشق کارآفرینی می باشند و یک راه برای کسانی که میخواهند فروششان را بالا ببرند یا کارشان را توسعه دهند بر روی این لینک کلیک کنید


اینجا هم لینک دانلود اپلیکیشن پولیک رو گذاشتیم و میتونید با کلیک بر این متن، اپلیکیشن پولیک رو نصب کنید و از اون کسب درآمد کنید.

فیلم های آموزش کار با اپلیکیشن پولیک را اینجا مشاهده کنید

نظرات  (۲)

۲۳ آبان ۹۸ ، ۲۳:۵۱ دانلود رایگان بانک اطلاعات مشاغل

دانلود رایگان بانک اطلاعات مشاغل

۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۱:۴۱ طراحی سایت

عالی بود سپاس

 

طراحی سایت حرفه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی